ULARA NISHITANI 西谷麗
CEO
中学時代に単身英国留学、帰国して渋谷教育学園渋谷高校編入。
2010年慶應義塾大学経済学部卒業。
英国系ゲーム会社のPlayfish(2009年にEAへ統合)に、日本支社立ち上げに第一号社員として参画。
プロダクトマネージャー、ゲームプロデューサー、データアナリスト等を経験し、約4年後に独立。
eスポーツ、ブランディング、PR、マーケティング、パートナーシップなど。
Ulara Nishitani, (CEO) is a former game producer, game data analyst at Electronic Ars / Playfish Japan from 2010~2014, founder CEO of a game marketing agency Wekids, and founder / brand manager / CEO of esports organization Rush Gaming. Ulara has worked in various areas including game development to publishing, marketing to community management, and also corporate mergers and acquisitions. She handles the player contracts, sponsorship deals, and does also takes creative direction initiative as a brand manager.
Eri Horii
Game Community Manager
編集中
Ryota Yamaguchi 山口稜太
Producer / Desginer
プロデューサーとして、イベントのディレクションやクリエイティブなどを手掛ける。ディレクションから静止画、動画制作、ウェブデザイン、アパレルデザインなどマルチに対応できるのが強み。
Ryota is a multi talented designer who is in charge of almost every project of the company. His design career started at a well known esports brand overseas and soon after joined Wekids. He looks over the creative aspects of the projects and makes sure we add value and solve problems for our clients from creative perspective and leads the design and operational teams at Wekids.
Ryotaro Chikaki 隣良太郎
Board Member / Marketing Advisor
東京大学教育学部を卒業後、2010年からGREEでプラットフォーム事業立ち上げから内製タイトル運用、海外スタジオ勤務と幅広く経験。その後エウレカでマッチングアプリpairsの分析・企画・マーケティング・CS全般を担当。
データ分析、アドテク、ブロックチェーン技術に明るく、これまでに数多くのスタートアップのデジタルマーケティングに携わる。
Ryotaro is a digital marketing specialist who has more than 10 years of experience in and out of gaming industry. His experience from working in gaming and also tech companies as a growth specialist and the knowledge for ad tech, data science and block chain tech gives an edge to Wekids' marketing solutions.